OnzeStrategie

In de strategie voor Brico groep zijn er duidelijke keuzes gemaakt die groei voor de komende jaren moet realiseren. De ontwikkeling van de formats en de keuze voor Maken als merkvisie vinden hun basis in de volgende acht uitgangspunten waarop de bedrijfsstrategie is gebaseerd.

Sterke klant proposities

Het belangrijkste is de winkelformule oftewel de propositie voor de klant.

De Klantbehoefte centraal

Focus op klantbehoefte en
klantbeleving.

Goede toegankelijkheid

Toegankelijkheid is in alle aspecten (prijs, locatie, service) erg belangrijk voor de klantbeleving, voor ons een grote kans voor groei.

Digital & Winkels

Digital en winkels gaan hand in hand en versterken elkaar.

Kostenbeheersing

Retail competitiviteit gaat om
managen van kosten

Winkelempowerment

Geef het juiste level van zelfstandigheid aan winkels om de lokale klantbeleving te verbeteren.

Doe-het-zelf producten

De doe-het-zelf business is historisch gezien gelinkt aan niet-mobiele producten, zaken die vastzitten aan je huis, die waarde aan je huis toevoegen.

Multispecialist

De weg naar groei is het worden van een mulispecialist: we bieden niet alleen producten aan, maar de partner moeten worden voor totaalprojecten

Vind een job

Volg ons op sociale media